Wysyłka i dostawa
Zamówienia złożone w naszym sklepie obejmują darmową dostawę! Adres dostawy można wybrać podczas składania zamówienia.
Jeśli zamówiony produkt jest dostępny w magazynie, przesyłka powinna dotrzeć w ciągu 1–2 dni roboczych. Jeśli produkt nie jest dostępny w magazynie, natychmiast rozpoczniemy jego produkcję. W tym przypadku można liczyć na dostawę w ciągu około 4 tygodni. Jeśli proces realizacji zamówienia potrwa dłużej, wyślemy wiadomość e-mail.
W kwestii wysyłki produktów współpracujemy z rzetelnymi firmami, takimi jak PostNL Parcel Service, DHL, DPD or GLS. Jeśli w czasie dostawy klient przebywa poza podanym adresem, przesyłka zostanie przekazana sąsiadowi (jeśli to możliwe), o czym powiadomi dostawca. Po dwóch nieudanych próbach dostarczenia przesyłka zostanie przekazana do lokalnego punktu odbioru, o czym klient również zostanie powiadomiony. Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana, nastąpi odesłanie do sklepu. Należy wtedy skontaktować się z nami w celu ustalenia dodatkowych kosztów ponownej wysyłki.
W momencie odbierania przesyłki należy sprawdzić, czy produkt nie został uszkodzony. Nasi pracownicy starają się, aby przesyłki zostały zapakowane prawidłowo, jednak mogą one ulec uszkodzeniom podczas transportu. W razie problemów z dostarczoną przesyłką prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy na adres info@enjoyablewarmth.com.
Jeśli posiadają Państwo pytania na temat wysyłki lub dostawy, prosimy o kontakt na adres e-mail info@enjoyablewarmth.com lub pod numerem telefonu +31–85–2012613.