Polityka zwrotów

Wymiana lub zwrot produktów standardowych nie stanowi dla nas problemu.

Nie jestem zadowolony z zakupu w sklepie internetowym.

Zwrotu produktów można dokonać w ciągu 30 dni. Jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony lub niekompletny, prosimy o kontakt z obsługą klienta: adres e-mail info@enjoyablewarmth.com, telefon +31852012613.

Nasze biuro obsługi klienta pracuje w dni robocze w godzinach 9:00 – 17:00.

Chcę pozbyć się produktu w okresie odstąpienia od umowy.

Składającym zamówienia w Enjoyable Warmth przysługuje 30 dni na zmianę decyzji od momentu otrzymania produktu. W okresie tym można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny.

Co zrobić z produktem w okresie odstąpienia od umowy?

Należy stwierdzić, czy chcemy zatrzymać produkt. Można otworzyć opakowanie i obejrzeć produkt pod warunkiem, że zrobi się to w prawidłowy sposób.

Jeśli nie jesteśmy pewni, czy chcemy zatrzymać produkt, nie możemy jeszcze z niego korzystać. W przeciwnym razie, jeśli produkt nosi ślady użytkowania, Enjoyable Warmth może zażądać rekompensaty.

W przypadku zwrotu produktu należy

  1. Zapakować produkt w oryginalne opakowanie tak, aby nie uległ uszkodzeniu i mógł zostać dostarczony w całości.
  2. Wysłać produkt korzystając z usług kurierskich DPD, TNT lub UPS oraz przekazać nam link do śledzenia przesyłki.

W przypadku których artykułów nie obowiązuje okres odstąpienia od umowy?

Okres odstąpienia od umowy nie obowiązuje w przypadku produktów dostosowanych do potrzeb klienta, np. kominków na bioetanol o niestandardowych wymiarach.

Wymiana

Wymiany produktu zakupionego w sklepie Enjoyable Warmth można dokonać w ciągu 30 dni pod warunkiem, że produkt do wymiany nie był używany, uszkodzony i znajduje się w oryginalnym opakowaniu. Koszty przesyłki ponosi klient. 

Jeśli konieczne będzie uiszczenie dodatkowej opłaty ze względu na wyższą cenę nowego produktu, wysłana zostanie instrukcja dotycząca płatności. Po otrzymaniu i sprawdzeniu odesłanego produktu oraz uiszczeniu płatności wysłany zostanie nowy produkt. Jeśli nowy produkt jest tańszy niż poprzedni, klient otrzyma różnicę cen przed upływem 10 dni roboczych. Produkty przecenione mogą zostać wymienione za produkt w tej samej lub wyższej cenie po uiszczeniu odpowiedniej kwoty.

Zwroty

Po otrzymaniu przesyłki przez Enjoyable Warmth zostanie ona sprawdzona. Jeśli okaże się, że wszystko jest w porządku, koszty zakupu produktu zostaną zwrócone na konto zamawiającego w ciągu 1–10 dni roboczych. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient.

Otrzymano niewłaściwy produkt

W powyższej sytuacji należy skontaktować się z biurem obsługi klienta drogą mailową (info@enjoyablewarmth.com) lub telefonicznie +31852012613. Jeśli klient faktycznie otrzymał niewłaściwy produkt, Enjoyable Warmth wymieni go bez dodatkowych opłat. 

Zwroty należy wysyłać na adres:

    Enjoyable Warmth
    Stationsplein 50
    7311 NZ Apeldoorn
    Holandia